Dažniausiai užduodami klausimai

Apie mus

Įmonės rekvizitai:
MB „Elektroneja“
Įmonės kodas: 306575498
PVM kodas: LT100016461512

Banko sąskaita: LT587300010181786130
„Swedbank“, AB 
SWIFT kodas: HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651

Brūkštelk mums užklausą mūsų kontaktų skiltyje arba parašyk žinutę per „Elektronėja“ socialinius tinklus „Facebook“, „Instagram“ arba „LinkedIn“. Atsakysime kuo įmanoma greičiau.

Apgailestaujame, bet šiuo metu elektroninė parduotuvė „Elektronėja“ negali tavęs pasikviesti į svečius. Tikimės, jog jau artimiausioje ateityje galėsime atverti fizinės parduotuvės duris.

Greitai tobulėjančios technologijos į žmogaus gyvenimą atneša naujos nežinomybės, bet sužadina ir nenumaldomą smalsumą. Būtent tai mus ir paskatino imtis šios veiklos – pasinerti į išmanių namų inovacijas. Tikime, jog technologijų pažinimas gali išlaisvinti beribį žmogaus potencialą, o išmanių namų dėka sutaupytas laikas bei energija atiteks tau.

Mūsų misija – kiekvienam padėti atrasti išmaniųjų namų galimybes!

Mūsų principai:
Patogumas:
lengviname išmaniųjų namų prietaisų įsigijimą, įrengimą bei kasdieninį naudojimą, jog kliento patirtis su technologijomis būtų kuo paprastesnė.
Inovatyvumas: pristatome naujausius išmanių namų prietaisus, kad kiekvienas išsirinktų labiausiai jo poreikius atitinkantį sprendimą.
Patikimumas: bendradarbiaujame su pasaulyje puikiai žinomais prekių ženklais ir patikimais partneriais, kurie sau kelia aukščiausius kokybės standartus.

Grąžinimas ir garantija

Prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo dienos, bet tokiu atveju pats klientas turi apmokėti tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas.

Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).

Prekės garantija įprastai galioja 24 mėnesius (2 metus) nuo prekės įsigijimo dienos, nebent prie prekės aprašymo yra nurodyta kitaip.

Juridiniams subjektams garantijos terminas (ne)taikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus, gamintojų nustatytas taisykles prekei ir gamintojų pateiktas prekės naudojimosi instrukcijas.

Dėl prekių garantinio prašome užpildyti „Garantija ir grąžinimas” formą mūsų kontaktų skiltyje.

Garantija netaikoma šiais atvejais: natūralus nusidėvėjimas, netinkamas naudojimas, pažeidimai dėl vartotojo kaltės, savavališkas remontas, netinkamos aplinkos sąlygos, programinės įrangos modifikacija, vartojimo reikmenys (baterijos, filtrai ir kt. greitai dėvimos dalys neturi tokios pat garantijos kaip pati prekė.)

Atsiskaitymas

Suteikiame galimybę patogiai ir saugiai atlikti mokėjimą už pirkinius naudojantis populiariausiomis bankininkystės sistemomis: Swedbank, SEB, Luminor, Revolut, Citadele, Šiaulių bankas, Urbo, LKU, Kniks ir N26.

Priimame mokėjimus ir per Visa bei MasterCard  kredito korteles. Taip pat greitai ir lengvai galite prekes įsigyti su Apple Pay arba Google  Pay.

Taip, klientams taikome lanksčius atsiskaitymo pasiūlymus: išsimokėtinai per 6-60 mėn. su Mokilizingu arba trimis lygiomis dalimis be jokio pabrangimo su Moki3.

Pristatymas

Užsisakius už 130€ arba daugiau, pristatymas į namus nieko nekainuos.

„DPD“ siuntų tarnyba prekes įprastai pristato vos per kelias darbo dienas visoje Lietuvoje.

Prekes pristatome tiek prie namų durų, tiek į paštomatus. Apie siuntos gavimą būsite informuotas SMS žinute ir elektroniniu laišku – tiksliai žinosite, kada galite atsiimti siuntą.

Pristatymo į paštomatą paslauga teikiama tik tuo atveju, jei neviršija maksimalios siuntos dydžio: ilgis – 61 cm, plotis – 43 cm, aukštis – 36 cm. Maksimalus svoris – 31,5 kg.

Prekės paštomate yra saugojamos septynias kalendorines dienas.

Apgailestaujame, tačiau šiuo metu prekes siunčiame tik visoje Lietuvoje.

Užsakymas

Taip, kataloge matomų prekių kiekis yra automatiškai nuolatos atnaujinimas, todėl atlikus užsakymą, ji iškart bus užrezervuota tau. Kiekvieną užsakymą stengiamės įvykdyti kuo įmanoma greičiau.

Prekės puslapyje atsiranda automatiškai tada, kai ją papildo tiekėjai. Jei norite įsigyti prekę, kurios ilgą laiką nėra sandėlyje, susisiekite su mumis kontaktų skiltyje, o mes suteiksime visą įmanomą informaciją apie išpirktos prekės numatomą papildymo datą arba pateiksime tuos pačius lūkesčius atitinkančią alternatyvą.

Prašome kuo skubiau susisiekti su mumis kontaktų skiltyje. Visgi, negalime garantuoti užsakymo atšaukimo, jeigu užsakymas bus pradėtas vykdyti.

Į viršų