Dažniausiai užduodami klausimai
Apie mus
Kokie yra įmonės rekvizitai?
Įmonės rekvizitai:
MB „Elektroneja“
Įmonės kodas: 306575498
PVM kodas: LT100016461512
Banko sąskaita: LT587300010181786130
„Swedbank“, AB
SWIFT kodas: HABALT22
Juridinio asmens kodas: 112029651
Kaip galiu su jumis susisiekti?
Brūkštelk mums užklausą mūsų kontaktų skiltyje arba parašyk žinutę per „Elektronėja“ socialinius tinklus „Facebook“, „Instagram“ arba „LinkedIn“. Atsakysime kuo įmanoma greičiau.
Ar turite fizinę parduotuvę?
Apgailestaujame, bet šiuo metu elektroninė parduotuvė „Elektronėja“ negali tavęs pasikviesti į svečius. Tikimės, jog jau artimiausioje ateityje galėsime atverti fizinės parduotuvės duris.
Kas yra „Elektronėja“?
Greitai tobulėjančios technologijos į žmogaus gyvenimą atneša naujos nežinomybės, bet sužadina ir nenumaldomą smalsumą. Būtent tai mus ir paskatino imtis šios veiklos – pasinerti į išmanių namų inovacijas. Tikime, jog technologijų pažinimas gali išlaisvinti beribį žmogaus potencialą, o išmanių namų dėka sutaupytas laikas bei energija atiteks tau.
Mūsų misija – kiekvienam padėti atrasti išmaniųjų namų galimybes!
Mūsų principai:
Patogumas: lengviname išmaniųjų namų prietaisų įsigijimą, įrengimą bei kasdieninį naudojimą, jog kliento patirtis su technologijomis būtų kuo paprastesnė.
Inovatyvumas: pristatome naujausius išmanių namų prietaisus, kad kiekvienas išsirinktų labiausiai jo poreikius atitinkantį sprendimą.
Patikimumas: bendradarbiaujame su pasaulyje puikiai žinomais prekių ženklais ir patikimais partneriais, kurie sau kelia aukščiausius kokybės standartus.
Grąžinimas ir garantija
Per kiek laiko galima grąžinti kokybišką prekę?
Prekę galima grąžinti per 14 dienų nuo jos gavimo dienos, bet tokiu atveju pats klientas turi apmokėti tiesiogines prekės grąžinimo išlaidas.
Kas yra laikoma kokybiška preke?
Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
Kiek laiko galioja prekės garantija?
Prekės garantija įprastai galioja 24 mėnesius (2 metus) nuo prekės įsigijimo dienos, nebent prie prekės aprašymo yra nurodyta kitaip.
Juridiniams subjektams garantijos terminas (ne)taikomas pagal gamintojų nustatytus garantinius terminus, gamintojų nustatytas taisykles prekei ir gamintojų pateiktas prekės naudojimosi instrukcijas.
Kur kreiptis, jei prekė sugedo?
Dėl prekių garantinio prašome užpildyti „Garantija ir grąžinimas” formą mūsų kontaktų skiltyje.
Kada garantija nėra taikoma?
Garantija netaikoma šiais atvejais: natūralus nusidėvėjimas, netinkamas naudojimas, pažeidimai dėl vartotojo kaltės, savavališkas remontas, netinkamos aplinkos sąlygos, programinės įrangos modifikacija, vartojimo reikmenys (baterijos, filtrai ir kt. greitai dėvimos dalys neturi tokios pat garantijos kaip pati prekė.)
Atsiskaitymas
Kokiais būdais galima atsiskaityti el. parduotuvėje?
Suteikiame galimybę patogiai ir saugiai atlikti mokėjimą už pirkinius naudojantis populiariausiomis bankininkystės sistemomis: Swedbank, SEB, Luminor, Revolut, Citadele, Šiaulių bankas, Urbo, LKU, Kniks ir N26.
Priimame mokėjimus ir per Visa bei MasterCard kredito korteles. Taip pat greitai ir lengvai galite prekes įsigyti su Apple Pay arba Google Pay.
Ar galima atsiskaityti išsimokėtinai?
Taip, klientams taikome lanksčius atsiskaitymo pasiūlymus: išsimokėtinai per 6-60 mėn. su Mokilizingu arba trimis lygiomis dalimis be jokio pabrangimo su Moki3.
Pristatymas
Ar taikote nemokamą pristatymą?
Užsisakius už 130€ arba daugiau, pristatymas į namus nieko nekainuos.
Kiek įprastai užtrunka pristatymas?
„DPD“ siuntų tarnyba prekes įprastai pristato vos per kelias darbo dienas visoje Lietuvoje.
Kokie galimi pristatymo būdai?
Prekes pristatome tiek prie namų durų, tiek į paštomatus. Apie siuntos gavimą būsite informuotas SMS žinute ir elektroniniu laišku – tiksliai žinosite, kada galite atsiimti siuntą.
Kodėl negaliu pasirinkti pristatymo į paštomatą?
Pristatymo į paštomatą paslauga teikiama tik tuo atveju, jei neviršija maksimalios siuntos dydžio: ilgis – 61 cm, plotis – 43 cm, aukštis – 36 cm. Maksimalus svoris – 31,5 kg.
Kiek laiko užsakymas yra saugojamas paštomate?
Prekės paštomate yra saugojamos septynias kalendorines dienas.
Ar pristatote prekes į užsienį?
Apgailestaujame, tačiau šiuo metu prekes siunčiame tik visoje Lietuvoje.
Užsakymas
Jei kataloge matoma, kad turite prekę, ar tai reiškia, jog ji sandėlyje?
Taip, kataloge matomų prekių kiekis yra automatiškai nuolatos atnaujinimas, todėl atlikus užsakymą, ji iškart bus užrezervuota tau. Kiekvieną užsakymą stengiamės įvykdyti kuo įmanoma greičiau.
Jei kataloge prekė išpirkta, kada numatomas jos papildymas?
Prekės puslapyje atsiranda automatiškai tada, kai ją papildo tiekėjai. Jei norite įsigyti prekę, kurios ilgą laiką nėra sandėlyje, susisiekite su mumis kontaktų skiltyje, o mes suteiksime visą įmanomą informaciją apie išpirktos prekės numatomą papildymo datą arba pateiksime tuos pačius lūkesčius atitinkančią alternatyvą.
Kaip atšaukti užsakymą?
Prašome kuo skubiau susisiekti su mumis kontaktų skiltyje. Visgi, negalime garantuoti užsakymo atšaukimo, jeigu užsakymas bus pradėtas vykdyti.