Pristatymas

Užsisakius už daugiau nei 130€ pristatymas į namus nieko nekainuos.​

Mūsų prekes UAB "DPD" pristato visoje Lietuvoje!

Darbo laikas: 08:00 - 18:00 val. darbo dienomis.

Pristatymas į paštomatus:

Paslauga teikiama, jei neviršijama maksimalios siuntos dydžio: ilgis – 61 cm, plotis – 43 cm, aukštis – 36 cm. Maksimalus svoris – 31,5 kg.
*Apie siuntos gavimą būsite informuotas SMS žinute ir elektroniniu laišku – tiksliai žinosite, kada galite atsiimti siuntą.
*Siunta saugoma 7 kalendorines dienas.

Pristatymas į namus:

  • Standartinis pristatymas:
    Prekės įprastai pristatomos per 1-2 darbo dienas.
  • Skubus pristatymas:
    Prekės, užsakytos iki 10.30 val. val., bus pristatytos tą pačią dieną iki 18 val.
    *Skubus pristatymas galioja tik Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje ir Alytuje.
  • Pristatymas šeštadienį:
    Prekės, užsakytos iki penktadienio 17 val., bus pristatytos šeštadienį.
    *Šeštadienio pristatymai galioja tik apskričių centruose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose ir Utenoje.
  • Pristatymas į Kuršių Neriją:
    +17,38 Eur siuntai.

Pristatymo į namus taisyklės:

  • Kurjeris siuntą įteikia tik tam asmeniui, kuris nurodytas ant siuntos, nebent gavo leidimą iš gavėjo pristatyti kitam asmeniui.
  • Tinkamai pristatymui atlikti privalomi šie duomenys: gavėjo vardas pavardė, tikslus pristatymo adresas, mobilus telefonas, aplinkybės (sunkinančios pristatymą). Būtina nurodyti kontaktinį telefono numerį. Nenurodžius kontaktinio tel. numerio siunta gali vėluoti!

Siuntų priėmimo atmintinė:

  • Apžiūrėti gautas dėžes:
    Pristatomos pakuotės (dėžės) turi būti tvarkingos, t.y. nepraplėštos, nesugniuždytos ir pan. Jei pristatomos siuntos yra netvarkingoje pakuotėje nepriimkite iš kurjerio siuntos tol, kol nebus supildytas siuntos „Pažeidimo aktas“ ir kol jis nebus pasirašytos kurjerio arba kol pažeidimas nebus pažymėtas siuntą lydinčiame dokumente (manifeste) bei kurjeris jo nepasirašys. Dokumento akte turi būti kuo smulkiau nurodyti rasti pažeidimai. Jeigu tikrinamos prekės techninės būklės nustatymas yra sudėtingas, nurodykite dokumente, kad prekės techninė būklė bus patikrinta vėliau.
    Jei gavote pažeistą siuntą, iš kurjerio surinkite visą reikiamą informaciją (siuntos numeris, nuskenuotas pažeidimo aktas arba siuntą lydintis dokumentas, pažeistos siuntos nuotraukos iš visų pusių).
    Pažeidimas gali būti pažymėtas kiekvienai pakuotei, kuri turi siuntos numerį. Jeigu kurjeris pristatė ne  visą jūsų užsakymą, o tik dalį jo nieko nelaukite ir paprašykite, kad būtų supildytas pažeidimo aktas pažeistai  pakuotei arba tai būtų pažymėta siuntą lydinčiame dokumente. Pažeidimo aktas supildytas po laiko laikomas negaliojančiu.
    Visa informacija (vaizdo medžiaga, nuotraukos) susijusios su pažeista pakuote arba apvogta siunta turi  būti saugomos, kol pretenzija bus išnagrinėta.

  • Patikrinkite dėžių etiketes:
    Ant pakuočių etikečių turi būti nurodytas Jūsų adresas, o dėžių numeriai turi atitikti ant siuntos pristatymo patvirtinimo (POD) nurodytus  pakuočių numerius. Jeigu pristatytų pakuočių numeriai skiriasi nuo POD nurodytų dėžių numerių – tuomet POD būtina patikslinti gautų dėžių numerius.

  • Suskaičiuoti dėžes:
    Kurjerio pristatomas pakuočių skaičius turi būti toks pat koks yra nurodytas siuntų pristatymo lape arba  kurjerio skeneryje. Jeigu pristatomų pakuočių (dėžių) skaičius skiriasi nuo POD nurodyto dėžių skaičiaus – tuomet POD  būtina patikslinti gautų dėžių skaičių.

Į viršų